Fungifun - Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - hookuh110

Pages: [1]
1
PF - Tek / Re: Help with some questions/NOOB sry im not a idiot tho
« on: March 01, 2010, 11:29:04 PM »
thanks man im gona boil the lids and pop them back on there i was lacking on the funds to get this started but i had 4 syringes i ordered and i had to make do with what i had and go for it i think ive been super clean personally but im no scientist so yeah im really precautious of the sterile part i put alot of care into this due to the financial status so im just hoping for the best and to have some fun and some heady caps to hook my friends up with and possably take over the world with...GARR!!! what happend to that pic tho i didnt delete it did i?

2
PF - Tek / Re: Help with some questions/ looking for a mentor
« on: March 01, 2010, 09:19:51 PM »
a little faint to see but theres condensation on the inside now but was much more saturated earlier today took the tops off them, seems much better... lookin good you guys think? 6 days... my research on here was telling me that temp doesnt really matter so much i think i was just overdueing it on the heat from the fishtank heater it was about 82-84 degrees brought it down to a solid 78 seems to be ok i think. also i took off the lids to the jars because i thought they might get better gas excange or whatever(also stopping so much moisture build up), was thinking about maybe putting cloth over it with the lid on to keep out contaminates but figured at this moment ill just leave them i have a lid on the rubbermaid bin im using, and i figure the less i open that fucker the better and the less handeling ect. it killed me to take it out just to snap that photo, i figured that the layer of dry vermiculite would be a line of defence against contam but just not a very trusty one ya know... any help would be loved thanks for the warm welcome guys lovein this site been on it all fucking day haha!

3
PF - Tek / Help with some questions/NOOB sry im not a idiot tho
« on: March 01, 2010, 05:59:05 PM »
first timer here was having some humidity probs needed attention so made this thread posted in http://www.fungifun.org/forum/index.php?topic=1811.0 had some questions I am very grateful of your help

4
PF - Tek / Re: questions about water logged brf 1/2 pint jars
« on: March 01, 2010, 03:55:54 PM »
First grow here day 6/7 in the 2 bin fishtank heater incubatior. dont have enough money for a PC at this time but i slowly boiled them in a huge pot for well over 90 min. feeling like i may have way too much moisture, there was condensation forming in the bottoms of all my jars on the inside so i happened to be flipping through this thread and was like damn i need to take the lids off thos and let them air out, the holes on the tops of the jars werent very lage persay so i took them off and the lids were soaked with water... good idea... bad idea? i figured the layer of vermiculite on the top would be a source of a lid anyways. :huh: newbee so take it easy i used BRF as well if no one figured. cant really tell if theres colonization either or if the white im seeing is just BRF because i had to make my own using organic BR and a coffee grinder... THANKING ANYONE WHOM IS KIND ENOUGH TO HELP OUT W A YOUNG GROWER! first post so yet to be friend anyone on here but can post pics if someones serious and wants to help! thanks!

Pages: [1]